1. UPLATŇOVÁNÍ A VYMAHATELNOST VOP
- 1.1 Tyto VOP se bez omezení a výhrad vztahují na jakoukoli objednávku Výrobků, kterou Zákazník učiní na Stránkách.
- 1.2 Účelem těchto VOP je vymezit podmínky pro objednávání Produktů na Stránkách a příslušná práva a povinnosti každé ze stran v souvislosti s dodávkou Produktů.
- 1.3 Pokud se strany písemně nedohodnou jinak, mají tyto VOP přednost před jakýmikoliv opačnými ustanoveními vyplývajícími z dříve vypracovaných a na Stránkách zveřejněných všeobecných podmínek. Platí s vyloučením jakýchkoli jiných ujednání.
- 1.4 Tyto VOP jsou považovány za nedílnou a podstatnou součást smlouvy uzavřené mezi společností HOORTRADE a každým jejím zákazníkem. Jsou kdykoli přístupné na Webových stránkách.
- 1.5 Tyto VOP jsou systematicky oznamovány Zákazníkovi při potvrzení objednávky, což znamená úplné a bezvýhradné přijetí těchto VOP. Tento souhlas spočívá v zaškrtnutí příslušného políčka určeného k tomuto účelu. Zaškrtnutí tohoto políčka má stejnou hodnotu jako vlastnoruční podpis Zákazníka.
- 1.6 Společnost HOORTRADE si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli změnit a/nebo upravit. V takovém případě se na Zákazníka platně vztahuje pouze verze platná v den objednávky na Webových stránkách.
- 1.7 Skutečnost, že společnost HOORTRADE v daném okamžiku nevyužije některé z ustanovení těchto VOP, nelze vykládat jako vzdání se práva tak učinit později.
- 1.8 Společnost HOORTRADE vyzývá každého Zákazníka, aby si tyto VOP pečlivě přečetl, vytiskl a/nebo uložil na jakýkoli trvalý nosič, a to dříve, než přistoupí k objednávce Produktů na Webových stránkách.
2. VYTVOŘENÍ / REGISTRACE OSOBNÍHO ZÁKAZNICKÉHO ÚČTU
- 2.1 Vytvoření a/nebo vlastnictví osobního zákaznického účtu je nezbytným a povinným předpokladem pro potvrzení objednávky produktů na Stránkách.
-
2.2 Zákazník si může vytvořit osobní účet:
- Při své první návštěvě Stránek nebo kdykoli během další návštěvy Stránek, a to prostřednictvím záložky k tomuto účelu určené a přístupné na všech stránkách Stránek.
- Při zadávání objednávky na Stránkách poté, co si vybral Produkty, které si přeje objednat, a potvrdil svůj "Košík".
- 2.3 Pro vytvoření svého osobního účtu musí Zákazníci vyplnit všechny požadované údaje, které se jich týkají, přičemž je třeba upřesnit, že neúplné vytvoření účtu nebude potvrzeno. Přihlašovací jméno zvolené Zákazníkem nelze změnit. V případě chyby musí Zákazník vytvořit účet znovu, přičemž je třeba upřesnit, že není možné přenášet údaje z jednoho účtu na druhý.
- 2.4 Společnost HOORTRADE nenese odpovědnost za případnou chybu v e-mailu Zákazníka, v jejímž důsledku Zákazník neobdrží od společnosti HOORTRADE sdělení týkající se dalšího postupu při vyřizování jeho objednávky.
3. ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY NA WEBU
- 3.1 Všechny objednávky produktů musí být zadány prostřednictvím Stránek. Společnost HOORTRADE se snaží poskytovat vizuální zobrazení a popisy, které co nejvěrněji odpovídají Výrobkům. Jelikož však tyto vizualizace a ilustrační texty nemají smluvní charakter, nemůže Zákazník činit společnost HOORTRADE odpovědnou. Společnost HOORTRADE nemůže být v tomto ohledu činěna odpovědnou.
- 3.2 Společnost HOORTRADE nepřijímá žádné objednávky na výrobky na zakázku, které nejsou prezentovány na Stránkách.
-
3.3 Za předpokladu, že to společnost HOORTRADE na Stránkách výslovně navrhne, může Zákazník :
- Předběžně objednat Výrobek, který není na skladě a je doplňován.
- Objednat si Výrobek, který je na skladě.
- 3.4 Zákazník si přímo na Stránkách vybere Výrobek nebo Výrobky, které si přeje objednat, a může kdykoli vstoupit na stránku "Můj košík", aby si vybrané Výrobky prohlédl a potvrdil je za účelem podání objednávky.
- 3.5 Zákazník se musí v každém případě přihlásit ke svému osobnímu účtu, pokud tak neučinil dříve, nebo si účet vytvořit, aby mohl na Stránkách učinit objednávku. Při dokončování své objednávky bude Zákazník požádán o poskytnutí dalších informací, zejména ohledně svého telefonního čísla, aby bylo možné usnadnit sjednání schůzky pro doručení jeho Výrobků, a také adresy pro doručení a fakturaci jeho objednávky. V tomto ohledu nemohou Zákazníci požadovat doručení objednaných Výrobků do jiné země, než ve které si vytvořili svůj osobní účet. Některá města jsou z doručování vyloučena (viz příloha 2 těchto VOP). V každém případě musí být všechny objednávky řádně vyplněny a musí obsahovat údaje nezbytně nutné pro objednávku. Zákazník odpovídá za pravdivost, přesnost a relevantnost poskytnutých údajů. Společnost HOORTRADE nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky v důsledku nepřesné nebo neúplné dodací adresy.
- 3.6 Zákazník bude moci provádět změny, opravy, doplnění nebo dokonce zrušit svou objednávku, a to až do jejího potvrzení na stránce shrnutí objednávky, před jejím zaplacením.
- 3.7 Před potvrzením své objednávky se zákazník musí seznámit s těmito VOP a v plném rozsahu a bez výhrad je přijmout.
- 3.8 Po potvrzení objednávky a údajů o dodání musí Zákazník zvolit způsob platby za svou objednávku v prostoru vyhrazeném pro tento účel, přidat případný slevový kód a poté potvrdit platbu.
- 3.9 Smlouva je mezi společností HOORTRADE a Zákazníkem definitivně uzavřena, jakmile Zákazník obdrží potvrzení objednávky. Toto potvrzení objednávky obsahuje tyto VOP ve formátu PDF. Definitivní objednávka nemůže být Zákazníkem zcela ani zčásti zrušena, ledaže by bylo uplatněno právo na odstoupení od smlouvy podle článku 7. V důsledku toho musí Zákazník v případě chyby v objednávce nebo duplicitní objednávky kontaktovat společnost HOORTRADE, která může umožnit zrušení objednávky před jejím doručením. V takovém případě hradí zákazník náklady na odstoupení od smlouvy uvedené v odstavci 7.
- 3.10 Jakýkoli požadavek týkající se objednávky musí být zaslán společnosti HOORTRADE prostřednictvím kontaktního formuláře určeného k tomuto účelu na Stránkách, který je přístupný prostřednictvím osobního účtu Zákazníka.
4. CENY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
CENY VÝROBKŮ
- 4.1 Přístup na Stránky a prezentace Produktů jsou bezplatné. Pouze objednávka jednoho nebo více Produktů podléhá platbě ze strany posledně jmenovaného.
- 4.2 Platné ceny jsou ceny platné v den, kdy Zákazník učiní objednávku na Stránkách.
- 4.3 Ceny Produktů a případné další náklady spojené s objednávkou jsou jasně a srozumitelně uvedeny v přehledu objednávek. Před podáním objednávky musí Zákazník tento přehled potvrdit.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
- 4.4 Ceny budou fakturovány na základě sazeb platných v době podání objednávky. Zákazníkovi bude systematicky zasílána faktura shrnující všechny Zákazníkem objednané Produkty a jejich příslušné náklady.
-
4.5 Zákazník uhradí cenu své objednávky přímo na Stránkách, a to způsobem a možností platby zvolenou při zadávání objednávky, v souladu s postupem stanoveným pro tento účel. V závislosti na zemi bydliště Zákazníka nabízí společnost HOORTRADE různé způsoby platby:
- V případě platby za objednávku nebo předobjednávku pomocí CB/Mastercard/Visa/Paypal/ SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE je Zákazníkovi částka stržena při odeslání objednávky nebo předobjednávky.
- V případě platby za objednávku nebo předobjednávku s platebním řešením ve 3 splátkách nebo 4 splátkách kreditní kartou, služba poskytovaná společností ALMA (společnost Alma SAS), se sídlem 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine a registrovaná u RCS Nanterre pod číslem 839 100 575, je zákazníkovi při zadání objednávky nebo předobjednávky okamžitě stržena první měsíční platba. V závislosti na zvoleném řešení budou měsíční platby odečteny každý měsíc, v den výročí podpisu kupní smlouvy, až do úplného splacení stanoveného v době potvrzení objednávky. HOORTRADE nevystupuje žádným způsobem jako půjčovatel ve smyslu článku L.311-1 spotřebitelského zákoníku. Jakékoli odmítnutí udělení úvěru ze strany společnosti Alma může mít za následek její zrušení. Jakékoli ukončení VOP, které zavazují Klienta a HOORTRADE, má za následek ukončení VOP nebo úvěrové smlouvy mezi Almou a Klientem. Platba ve třech/čtyřech splátkách je možná prostřednictvím našeho partnera Alma. Bezpečnost plateb zajišťuje ALMA a její poskytovatelé služeb. Všechny platby jsou chráněny 3D Secure. Výše nákupů: Pouze nákupy mezi 50 a 4 000 EUR jsou způsobilé k platbě prostřednictvím Almy Poplatky: Platbou v několika splátkách u společnosti Alma zákazník platí poplatky za právní správu, které jsou uvedeny v době zadání objednávky. Alma je správcem teleplateb a vydává elektronický certifikát, který bude sloužit jako doklad o výši a datu transakce v souladu s ustanoveními § 1316 a následujících občanského zákoníku.
- 4.6 Zákazník je informován, že HOORTRADE používá zabezpečený platební systém spravovaný službami CHECKOUT a PAYPAL.
- 4.7 Nezaplacení v termínu splatnosti povede automaticky, bez předchozího upozornění a po právu, k pozastavení nebo zneplatnění objednávky zákazníka, aniž by byl dotčen jakýkoli jiný postup.
SPECIÁLNÍ NABÍDKY A PROMO KÓDY
- 4.8 Speciální nabídky, promo kódy a slevy prezentované na stránkách jsou, v zásadě, platné, dokud jsou viditelné. Stránka si vyhrazuje právo tyto nabídky kdykoliv ukončit.
- 4.9 S výhradou jiného jsou promo kódy platné pouze jednou na objednávku. Aby mohl být kód ověřen v době nákupu, musí spotřebitel splnit požadované podmínky pro uplatnění promo kódu: minimální cena, vybraný produkt, počet položek, datum platnosti atd.
- 4.11 Validace objednávky a platba znamená, že spotřebitel souhlasí s cenou. Spotřebitel nemůže žádným způsobem požadovat refundaci za neaplikovaný slevový kód po platbě. Refundace nebude provedena, pokud spotřebitel potvrdí objednávku bez zohlednění slevového kódu. Podmínky použití, platnost a hodnota kupónů a promo kódů jsou proměnlivé.
5. DODÁNÍ VÝROBKŮ
- 5.1 Výrobky objednané na Stránkách jsou dodávány se všemi příslušnými pokyny pro použití a instalaci. Tyto dokumenty mohou být Zákazníkovi na vyžádání rovněž zaslány. Zákazník je tímto informován, že v případě objednávky Výrobku dodávaného ve více baleních budou příslušné návody obsaženy pouze v jednom z dodaných balení.
- 5.2 Zákazník je informován, že Výrobky jsou dodávány autorizovaným dopravcem. Doručení je bezplatné.
- 5.3 Pokud není na Stránkách v průběhu objednávání nebo v popisu objednaných Produktů uvedeno jinak (zejména v případě rezervace nebo předběžné objednávky Produktu), společnost HOORTRADE se zavazuje odeslat uvedené Produkty do 72 pracovních hodin od potvrzení objednávky. Dodací lhůty uvedené na Stránkách jsou v souladu s postupy našich autorizovaných dopravců. V každém případě budou objednané Výrobky dodány nejpozději do třiceti (30) dnů od uzavření smlouvy nebo ve lhůtě dohodnuté se Zákazníkem. Předběžné objednávky umožňují Zákazníkovi rezervovat si skladové zásoby zboží v okamžiku, kdy dorazí.
- 5.4 Doručení se uskuteční na adresu uvedenou zákazníkem. Společnost HOORTRADE nemá možnost adresu po potvrzení objednávky měnit. Jakákoli nepřítomnost Zákazníka na termínu doručení dohodnutém s dopravcem, a to i v případě chyby v adrese doručení a/nebo potíží při kontaktování Zákazníka, se pro HOORTRADE rovná odmítnutí převzetí Výrobků Zákazníkem. V takovém případě bude společnost HOORTRADE oprávněna účtovat Zákazníkovi veškeré nebo část dodatečných nákladů spojených s nutností provést nové dodání Výrobku (Výrobků), o čemž bude Zákazník předem informován.
- 5.5 V případě, že Zákazník nepřevezme objednaný Výrobek (Výrobky), aniž by to společnosti HOORTRADE jakkoli zdůvodnil, vyhrazuje si společnost HOORTRADE právo účtovat Zákazníkovi sankce vypočtené v souladu se sazebníkem poplatků za vrácení zboží 7.7).
- 5.6 Zákazník je povinen po doručení zásilky neprodleně zkontrolovat počet doručených zásilek a jejich stav. Zákazník může odmítnout zásilku v okamžiku doručení, pokud zjistí jakoukoli anomálii týkající se doručení (poškození, poškozená nebo otevřená zásilka, rozbité nebo poškozené Výrobky atd.). Chybí-li při doručování zásilka, musí Zákazník tuto skutečnost uvést na dodacím listu s uvedením referenčního čísla chybějící zásilky a převzít ostatní zásilky. Pokud byly Zákazníkem objednané Výrobky poškozeny během přepravy na sjednané místo dodání nebo pokud chybí jeden či více balíků, musí Zákazník uvést veškeré užitečné, přesné a odůvodněné výhrady na dodacím listu, který mu dopravce předloží při dodání. Tyto výhrady musí být formulovány jasně a podrobně (s uvedením chybějících nebo poškozených balíků a jejich počtu mezi dodanými balíky, s popisem vzniklého problému a vzniklé škody). Obecné formulace, jako například "s výhradou otevření" nebo "s výhradou ověření nebo inventury balíku", nepředstavují přesné a odůvodněné výhrady, jak očekává společnost HOORTRADE, a nemají žádnou hodnotu.
- 5.7 Zákazník je řádně informován o tom, že dopravce ani společnost HOORTRADE nemohou nést odpovědnost za převzetí zásilek osobou pověřenou zákazníkem, která by zásilku bez výhrad převzala. Společnost HOORTRADE musí být v každém případě o takové situaci co nejdříve informována, aby mohla kontaktovat příslušného dopravce a určit, jaká opatření by měla být s doručenou objednávkou přijata. V této souvislosti se Zákazník žádá, aby zdokumentoval případné problémy, které se vyskytly (fotografie, poznámky na dodacím listu), aby se usnadnilo vyřízení vrácení zboží u dopravce. V případě, že při dodání nebyly vzneseny žádné výhrady, zákazník potvrzuje, že obdržel výrobky, které odpovídají jeho objednávce a jsou ve zjevně dobrém stavu, aniž by tím bylo dotčeno jeho právo následně využít platných zákonných záruk za předpokladu, že jsou splněny požadované podmínky.
- 5.8 Pokud se zásilka Zákazníka vrátí společnosti HOORTRADE z důvodu anomálie nebo poškození, kontaktuje společnost HOORTRADE Zákazníka po obdržení vrácené zásilky a zeptá se ho, jak má s objednávkou dále naložit. Pokud Zákazník zásilku omylem odmítl, může požádat o její zaslání zpět s tím, že nejprve uhradí náklady spojené s novou zásilkou, které mu budou sděleny. Tyto náklady musí být uhrazeny i v případě objednávek, u nichž byly náklady na přepravu nabídnuty při podání objednávky.
- 5.9 Jakékoli zpoždění dodávky oproti datu nebo lhůtě, které byly Zákazníkovi uvedeny při objednávce, nebo v případě, že datum nebo lhůta nebyly při objednávce uvedeny, přesahující třicet (30) dnů od uzavření smlouvy, může mít za následek ukončení prodeje z podnětu Zákazníka, a to na základě písemné žádosti Zákazníka zaslané doporučeným dopisem s doručenkou, pokud Zákazník po výzvě společnosti HOORTRADE k provedení dodávky nevyhověl. Zákazníkovi pak budou vráceny všechny zaplacené částky, a to nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy byla smlouva ukončena. Toto ustanovení se nepoužije, pokud je zpoždění dodávky způsobeno vyšší mocí.
6.INVENTURA PŘED MONTÁŽÍ
Po doručení své objednávky a před jakýmkoli požadavkem na poprodejní servis společnosti HOORTRADE musí zákazník zajistit, aby zkontroloval všechny díly obsažené v dodaných baleních, a to nejpozději do čtrnácti (14) kalendářních dnů. Tato kompletní kontrola je nezbytná proto, aby se omezil počet případů, kdy je poptáván poprodejní servis společnosti HOORTRADE, a aby tak společnost HOORTRADE mohla reagovat na požadavky zákazníka jednorázově a co nejrychleji. V opačném případě může dojít k prodloužení reakční doby společnosti HOORTRADE.
7. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- 7.1 Zákazník má lhůtu čtrnácti (14) jasných dnů od převzetí Výrobků na uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy u společnosti HOORTRADE, a to za platných zákonných podmínek uvedených ve spotřebitelském zákoníku, aniž by musel zdůvodňovat jakýkoli důvod nebo platit jakékoli sankce.
-
7.2 Pokud si Zákazník přeje uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musí o svém rozhodnutí odstoupit od uzavřené smlouvy informovat HOORTRADE zasláním, a to před uplynutím výše uvedené lhůty:
- S formulářem přiloženým k těmto VOP v Příloze 1 a zaslaným buď poštou s potvrzením o přijetí, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného v zákaznické zóně webu.
- Jakýmkoli jiným výslovným, jednoznačným prohlášením, v němž vyjádří své přání odstoupit od smlouvy (například dopisem zaslaným doporučeně s doručenkou).
- 7.3 Zákazník musí v každém případě projevit jednoznačné a nezaměnitelné přání odstoupit od smlouvy.
- 7.4 Jakmile společnost HOORTRADE obdrží řádně vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, zašle Zákazníkovi neprodleně potvrzení o přijetí odstoupení na trvalém nosiči na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl při zadání objednávky.
- 7.5 Jakékoli vrácení Produktu Zákazníkem společnosti HOORTRADE před obdržením potvrzení o přijetí a/nebo písemného potvrzení od společnosti HOORTRADE s uvedením místa/místa, kam má být Produkt vrácen, bude společností HOOTRADE odmítnuto a vráceno odesílateli.
- 7.6 V každém případě je Zákazník povinen vrátit Produkty společnosti HOORTRADE nebo jiné osobě určené společností HOORTRADE, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od oznámení svého rozhodnutí odstoupit od Smlouvy. V každém případě musí Zákazník vrátit společnosti HOORTRADE dotčený Výrobek (Výrobky) v původním obalu, včetně přiloženého návodu a/nebo veškerého příslušenství.
-
7.7 Za tímto účelem a vzhledem k povaze Výrobků nabízí společnost HOORTRADE Zákazníkovi službu vrácení Výrobků z důvodu jejich objemu a/nebo hmotnosti.
Náklady na vrácení Výrobků se skládají z fixních nákladů ve výši 26,45 EUR (včetně DPH) za zásilku + variabilních nákladů v závislosti na hmotnosti zásilky (viz tabulka níže).HMOTNOST BALENI DO (v KG) NÁKLADY NA VRÁCENÍ ZÁSILKY VČETNĚ. DPH 1 46,85 € 2 47,75 € 3 48,65 € 4 49,56 € 5 50,46 € 6 51,36 € 7 52,26 € 8 53,17 € 9 54,07 € 10 54,97 € 11 55,87 € 12 56,78 € 13 57,68 € 14 58,58 € 15 59,48 € 16 60,39 € 17 61,29 € 18 62,19 € 19 63,09 € 20 64,00 € 21 64,90 € 22 65,80 € 23 66,70 € 24 67,61 € 25 68,51 € 26 69,41 € 27 70,31 € 28 71,21 € 29 72,12 € 30 73,02 € - 7.8 Pokud Zákazník uplatní své právo na odstoupení od Smlouvy, budou mu společností HOORTRADE vráceny všechny částky, které zaplatil, a to bez zbytečného odkladu do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy bude společnost HOORTRADE informována o rozhodnutí Zákazníka odstoupit od Smlouvy. Od vrácené částky budou odečteny odpovídající náklady na vrácení zboží. Toto vrácení může být odloženo až do doby, kdy Zákazník spotřebitel získá zpět Výrobky, nebo do doby, kdy Zákazník spotřebitel předloží důkaz o odeslání těchto Výrobků s fotografií Výrobku a zásilky, přičemž se zachovává datum první z těchto skutečností. Vrácení peněz bude provedeno stejným platebním prostředkem, který byl použit při podání objednávky, pokud Zákazník výslovně nesouhlasí s použitím jiného platebního prostředku a za předpokladu, že vrácení peněz nezpůsobí Zákazníkovi žádné náklady
8.ZÁRUKA NA VÝROBEK
PRÁVNÍ ZÁRUKY
Spotřebitelé si mohou vybrat mezi opravou a výměnou zboží za podmínek stanovených v článku L.217-9 francouzského spotřebitelského zákoníku. S výjimkou použitého zboží nemusí po dobu 24 měsíců od dodání zboží prokazovat existenci nesouladu.
Zákonná záruka shody platí nezávisle na případné poskytnuté obchodní záruce.
Spotřebitel se může rozhodnout uplatnit záruku na skryté vady prodané věci ve smyslu článku 1641 občanského zákoníku, pokud prodávající nestanovil, že nebude povinen žádnou záruku poskytnout; v případě uplatnění této záruky si kupující může vybrat mezi odstoupením od prodeje nebo snížením kupní ceny v souladu s článkem 1644 občanského zákoníku. Má na to lhůtu dvou let od zjištění vady.
Odložení, pozastavení nebo přerušení běhu promlčecí lhůty nesmí mít za následek prodloužení promlčecí lhůty po uplynutí dvaceti let ode dne vzniku práva v souladu s článkem 2232 občanského zákoníku.
- 8.1 Na všechny produkty zakoupené na těchto stránkách se vztahují následující právní záruky, jak je stanoveno ve francouzském občanském zákoníku a zákoníku pro spotřebitele.
- 8.2 Zákazník je však řádně informován o tom, že jakákoli úprava, řezání nebo personalizace jedné nebo více částí dodaných Výrobků brání uplatnění souvisejících zákonných záruk, jak jsou definovány níže.
PRÁVNÍ ZÁRUKA SHODY
- 8.3 V souladu s články L.217-4 a následujícími francouzského spotřebitelského zákoníku je prodávající povinen dodat zboží, které je v souladu se smlouvou uzavřenou se zákazníkem-spotřebitelem, a reagovat na případné vady shody, které se vyskytnou při dodání výrobku. Záruku za shodu lze uplatnit, pokud vada existovala v den převzetí Výrobku.
- 8.4 Pokud se však vada objevila do 24 měsíců od tohoto data, má se za to, že je tato podmínka splněna. V souladu s článkem L.217-7 francouzského spotřebitelského zákoníku však "prodávající může tuto domněnku vyvrátit, pokud není slučitelná s povahou [Výrobku] nebo s tvrzeným nesouladem". V tomto ohledu může společnost HOORTRADE provést analýzu sporného Výrobku za účelem zjištění, zda zjištěná vada existovala v den dodání Výrobku Zákazníkovi či nikoli. Po uplynutí této 24měsíční lhůty však bude na Zákazníkovi, aby prokázal, že vada existovala v době, kdy Zákazník Výrobek převzal.
- 8.5 V souladu s článkem L.217-9 francouzského spotřebitelského zákoníku "v případě nesouladu se smlouvou si kupující vybírá mezi opravou nebo výměnou zboží. Prodávající však nesmí postupovat podle volby kupujícího, pokud je tato volba spojena s náklady, které jsou zjevně nepřiměřené druhé možnosti s ohledem na hodnotu zboží nebo význam vady.". Prodávající je pak povinen postupovat, není-li to možné, podle způsobu, který si kupující nezvolil.".
PRÁVNÍ ZÁRUKA NA SKRYTÉ VADY
- 8.6 V souladu s články 1641 až 1649 francouzského občanského zákoníku může zákazník požadovat uplatnění záruky za skryté vady, pokud se předložené vady neprojevily v době koupě, předcházely koupi a jsou dostatečně závažné (vada musí buď činit výrobek nezpůsobilým k použití, pro které je určen, nebo toto použití snižovat do té míry, že by kupující výrobek nekoupil nebo by jej nekoupil za takovou cenu, kdyby o vadě věděl).
- 8.7 Reklamace a žádosti o náhradu za nevyhovující Výrobek musí být podány poštou nebo prostřednictvím kontaktního formuláře určeného k tomuto účelu a přístupného na Stránkách v zákaznické zóně. Zákazníkovi bude částka za jeho objednávku vrácena bankovním převodem. Náklady na postup vrácení peněz (zejména náklady na vrácení příslušného Výrobku) zůstávají na straně společnosti HOORTRADE.
OBCHODNÍ ZÁRUKA
- 8.8 Aniž by bylo dotčeno právo na využití platných zákonných záruk, jak je uvedeno výše a kterými je společnost HOORTRADE nadále vázána, aby zaručila shodu Výrobků, může Zákazník využít dodatečnou obchodní záruku v závislosti na zakoupeném Výrobku (Výrobcích).
-
8.9 Obchodní záruka je zpoplatněna.
Doba trvání a výše komerční záruky jsou rovněž uvedeny na faktuře zákazníka v jeho zákaznické zóně.
9. POJIŠTĚNÍ
- 9.1 Každá strana přebírá odpovědnost za důsledky vyplývající z jejích chyb, omylů nebo opomenutí, které způsobí přímé škody druhé straně.
ODPOVĚDNOST ZÁKAZNÍKA
- 9.2 Zákazník je výhradně odpovědný za kvalitu, přesnost, relevanci a správnost informací uvedených na stránkách pro účely zadání a potvrzení své objednávky. Jakákoli chyba na straně Zákazníka týkající se informací sdělených společnosti HOORTRADE při zadávání objednávky, která by mohla mít vliv na dodání objednaných Výrobků, může být důvodem k tomu, aby společnost HOORTRADE fakturovala náklady nezbytné k zajištění nové dodávky. Společnost HOORTRADE za to nenese odpovědnost.
- 9.3 Zákazník je vůči společnosti HOORTRADE a případně třetím stranám výlučně odpovědný za jakoukoli škodu, a to jakéhokoli druhu, způsobenou jakýmikoli informacemi sdělenými, předanými nebo šířenými v souvislosti s podáním jeho objednávky a uplatňováním těchto VOP, jakož i za jakékoli porušení těchto smluvních ujednání z jeho strany.
- 9.4 Zákazník je výhradně odpovědný za výběr produktů objednaných prostřednictvím těchto stránek.
- 9.5 Za montáž a instalaci dodaného výrobku (výrobků) odpovídá výhradně zákazník. Stejně tak případné rozřezání Výrobku nebo úprava součásti Výrobku se provádí na výhradní odpovědnost Zákazníka. Společnost HOORTRADE v žádném případě nenese odpovědnost za montáž, která není v souladu s osvědčenými postupy nebo návodem k montáži a použití.
- 9.6 Pro zajištění řádného vyřízení reklamace Zákazníka je Zákazník povinen v den doručení zásilky zkontrolovat její stav a obsah, aby mohl formulovat potřebné výhrady za podmínek uvedených v článku 5) a neprodleně informovat společnost HOORTRADE prostřednictvím kontaktního formuláře o zjištěné závadě. V případě zjištění vady nesmí Zákazník Výrobek sestavit dříve, než společnost HOORTRADE vyřídí reklamaci (viz lhůty pro vyřízení v článku 8.9 těchto VOP). Pokud je Výrobek smontován, společnost HOORTRADE nenese odpovědnost za vady zjištěné po smontování Výrobku. Pokud tedy Zákazník neinformuje společnost HOORTRADE o existenci vadného dílu a smontuje jej v rámci montáže Výrobku, nebude se moci odvolávat na neshodu tohoto dílu.
- 9.7 Pokud Zákazník svěří montáž a instalaci zakoupeného Výrobku třetí straně - poskytovateli služeb nebo profesionálnímu instalatérovi, zůstává tento výhradně odpovědný za montáž, prostředky použité k tomuto účelu a případné škody, které mohou vzniknout Zákazníkovi a/nebo Výrobku během jeho instalace nebo po ní. Společnost HOORTRADE nenese v tomto ohledu žádnou odpovědnost. Jakýkoli požadavek vznesený v tomto případě na poprodejní servis společnosti HOORTRADE bude společností HOORTRADE odmítnut. Společnost HOORTRADE musí být neprodleně informována o případné konstrukční nebo tvarové vadě součásti Výrobku před jeho montáží, vrtáním apod. s tím, že Zákazník se v takovém případě zavazuje pozastavit montáž svěřenou třetí odborné osobě. Společnost HOORTRADE nemůže nést odpovědnost za vadu, pokud byl sporný díl namontován nebo zabudován do konstrukce Výrobku i přes oznámení zaslané společnosti HOORTRADE.
ODPOVĚDNOST SPOLEČNOSTI HOORTRADE
- 9.8 Společnost HOORTRADE přijme veškerá nezbytná opatření, aby zajistila, že Zákazníkovi budou dodány Výrobky v optimální kvalitě a za optimálních podmínek. Společnost HOORTRADE přebírá plnou odpovědnost za Výrobky nabízené Zákazníkům na Stránkách a bude sama řešit případné reklamace týkající se uvedených Výrobků.
- 9.9 Společnost HOORTRADE však nemůže nést odpovědnost za případné škody způsobené buď samotným Zákazníkem, nebo nepředvídatelným a nepřekonatelným jednáním třetí strany mimo smlouvu, nebo případem vyšší moci.
- 9.10 Dále nenese odpovědnost v případě škody, která vznikne Zákazníkovi v důsledku nesprávného použití nebo montáže/montáže Výrobků, která není v souladu s návodem, ať už tuto montáž provede sám Zákazník nebo jím pověřená třetí osoba - poskytovatel služeb.
- 9.11 V případě reklamace ze strany Zákazníka týkající se zjištěné vady Výrobku se společnost HOORTRADE zavazuje potvrdit přijetí požadavku Zákazníka do čtyřiceti osmi (48) pracovních hodin od obdržení kompletní dokumentace Zákazníka (reference, množství, fotografie, veškeré informace požadované společností HOORTRADE). V případě zjištěné vady Výrobku potvrzené společností HOORTRADE se společnost HOORTRADE zavazuje nabídnout Zákazníkovi řešení přizpůsobené jeho požadavku ve lhůtě čtrnácti (14) kalendářních dnů od potvrzení, že reklamace byla vzata v úvahu.
10. NÁSILÍ MAJEURE
- 10.1 "Vyšší moc" je definována jako jakákoli událost, kterou jedna ze stran nemůže ovlivnit a kterou nebylo možné v době uzavření smlouvy mezi společností HOORTRADE a zákazníkem rozumně předvídat. Taková událost bude charakterizována, jakmile by straně, která se stala obětí takové události, bylo znemožněno řádně plnit její smluvní závazky, a to i přes provedení adekvátních a vhodných opatření určených k omezení jejích účinků.
- 10.2 Žádná ze stran nebude druhé straně odpovídat za neplnění nebo prodlení s plněním závazku vyplývajícího z těchto VOP, které by bylo způsobeno jednáním druhé strany v návaznosti na výskyt případu vyšší moci, jak jej uznává a definuje francouzská judikatura.
- 10.3 Případ vyšší moci pozastavuje plnění závazků vyplývajících z těchto VOP po dobu své existence a žádná ze stran se během této doby nemůže platně odvolávat na existenci takového případu vyšší moci ve smyslu článku 1218 francouzského občanského zákoníku, aby odůvodnila ukončení svého smluvního vztahu s druhou stranou. Pokud však případ vyšší moci trvá déle než třicet (30) po sobě jdoucích dnů, opravňuje kteroukoli ze stran k řádnému ukončení těchto VOP, a to osm (8) dnů po zaslání doporučeného dopisu s doručenkou, v němž toto rozhodnutí oznámí.
11. PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ
- 11.1 Webové stránky, jakož i databáze, texty, dokumenty, informace, obrázky, fotografie, grafika, loga nebo jakékoli jiné údaje jsou chráněny podle článků L.111-1 a následujících francouzského zákoníku duševního vlastnictví a zůstávají výhradním vlastnictvím společnosti HOORTRADE nebo případně jejich příslušných vlastníků, od kterých společnost HOORTRADE získala potřebná provozní povolení.
- 11.2 Společnost HOORTRADE zůstává vlastníkem všech práv duševního vlastnictví uložených a registrovaných u Národního institutu duševního vlastnictví (INPI) a vztahujících se k Webovým stránkám, jakož i všech práv duševního vlastnictví a autorských práv vztahujících se k jakémukoli jinému rozlišovacímu označení, které jí náleží.
- 11.3 Jakékoli rozmnožování a/nebo zobrazování, stahování, překládání, přizpůsobování, využívání, šíření, vysílání a/nebo sdělování, v jakékoli formě, pro komerční nebo nekomerční účely, celé Webové stránky nebo její části nebo jakýchkoli práv duševního vlastnictví patřících společnosti HOORTRADE je přísně zakázáno. Zákazníkovi je rovněž zakázáno podnikat jakékoli kroky, které by mohly přímo či nepřímo porušit práva duševního vlastnictví společnosti HOORTRADE.
- 11.4 V případě porušení práv duševního vlastnictví týkajících se Stránek nebo práv společnosti HOORTRADE je Zákazník vyzván, aby informoval společnost HOORTRADE prostřednictvím kontaktního formuláře v zákaznické sekci Stránek.
12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- 12.1 Zákazník je informován o tom, že vytvoření jeho osobního účtu, jakož i zadání a potvrzení jeho objednávky na Stránkách vede ke shromažďování a zpracování osobních údajů, které se ho týkají, a jejichž použití podléhá ustanovením zákona č. 78-17 ze dne 6. ledna 1978 o zpracování údajů, souborech údajů a svobodách osob a evropského nařízení 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen "GDPR").
- HOORTRADE poskytuje Zákazníkovi na svých Stránkách zásady ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na následující URL adrese www.sicaan.fr/ - www.sicaan.be/ - www.sicaan.it/ - www.sicaan.es/ - www.sicaan.de/ - www.sicaan.nl/ - www.sicaan.pl/ - www.sicaan.lu/ - www.sicaan.pt/privacy - www.sicaan.at/privacy/ - www.sicaan.ie/privacy/ - www.sicaan.dk/privacy/ - www.sicaan.fi/privacy/ - www.sicaan.se/privacy/ - www.sicaan.co.uk/privacy/ - www.sicaan.cz/privacy/ - www.sicaan.gr/privacy/ - www.sicaan.hr/privacy/ - www.sicaan.hu/privacy/ - www.sicaan.lt/privacy/ - www.sicaan.lv/privacy/ - www.sicaan.ro/privacy/ - www.sicaan.si/privacy/ - www.sicaan.sk/privacy/, a popisující zásady shromažďování a zpracování osobních údajů uplatňované společností HOORTRADE, jakož i práva, která má Zákazník ve vztahu ke svým údajům.
13. JAZYK VOP
- 13.1 Tyto VOP jsou sepsány ve francouzštině.
- 13.2 V případě, že je třeba je přeložit do jednoho nebo více jazyků, bude v případě sporu považována za autentickou pouze francouzská verze.
14.ROZHODNÉ PRÁVO A SOUDNÍ PRAVOMOC
- 14.1 Tyto VOP se řídí francouzským právem.
- 14.2 V případě jakéhokoli sporu, který mohou tyto VOP (nebo některé z jejich ustanovení) a/nebo vztah mezi stranami vyvolat, se Zákazník může kromě toho, že se obrátí na některý z místně příslušných soudů podle občanského soudního řádu, rozhodnout předložit věc soudu v místě, kde měl Zákazník bydliště v době uzavření smlouvy nebo v době, kdy došlo ke škodné události.
- 14.3 V souladu s článkem L.612-1 spotřebitelského zákoníku se připomíná, že "každý spotřebitel má právo obrátit se bezplatně na spotřebitelského zprostředkovatele za účelem smírného řešení sporu mezi ním a profesionálem. Za tímto účelem zaručuje profesionál spotřebiteli účinné využití systému spotřebitelské mediace".
- 14.4 V souladu s příkazem č. 2015-1033 ze dne 20. srpna 2015 a prováděcí vyhláškou č. 2015-1382 ze dne 30. října 2015 může být jakýkoli spotřebitelský spor nebo soudní spor, na který se vztahuje článek L.612-2 francouzského spotřebitelského zákoníku, řešen mimosoudní mediací u CMAP - Centre de Médiation et d'Arbitrage de Paris.
-
14.5 Pro předložení sporu mediátorovi může Zákazník:
- (i) vyplnit formulář na internetových stránkách CMAP: www.mediateur-conso.cmap.fr; nebo,
- (ii) zaslat žádost obyčejnou nebo doporučenou poštou na adresu CMAP Médiation Consommation, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS; nebo,
- (iii) zaslat e-mail na adresu consommation@cmap.fr.
- 14.6 Připomínáme, že mediace není povinná, pokud zákon nestanoví jinak, a je nabízena za účelem řešení sporů bez nutnosti obrátit se na soud.
PŘÍLOHA 1 - VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(Tento formulář vyplňte a odešlete pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)
Na vědomí HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'artillerie - 69007 LYON - Francie
Tímto Vám oznamuji, že odstupuji od smlouvy týkající se objednávky č. :
__________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
A týkající se níže uvedeného výrobku (výrobků):
_____________________________________________________
Obdrženo dne : __/__/____
Mé jméno a adresa :
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Hoortrade angebotenen Rücknahmeservice (Absatz 7.7 des AGB)
Datum :__/__/____
Podpis (pouze v případě oznámení tohoto formuláře na papíře) :